امام‌ جمعه لامرد گفت: امروز منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت سالکو، جایی است که برای خاورمیانه خط‌ و نشان می‌کشد چرا که بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم خاورمیانه در این شهرستان وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 30 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به مطالبه هفته گذشته خود از منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت آلومینیوم جنوب(سالکو) و مهلت یک‌ هفته‌ای به آنان جهت پاسخگویی به مطالبات مطرح‌ شده در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مانند سایر مطالبات دیگر که دغدغه مردم است، مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و سالکو را مطرح کردیم و باز هم مطرح خواهیم کرد.

وی افزود: خاصیت تریبون نماز جمعه مطالبه‌گری و راهبری هست و مطالبات مردمی را به‌ طور جدی پیگیری می‌کنیم.

امام‌ جمعه لامرد گفت: امروز منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت سالکو، جایی است که برای خاورمیانه خط‌ و نشان می‌کشد چرا که بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم خاورمیانه در این شهرستان وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد یادگار زنده‌یاد حیاتی هست که بارها ایشان اعلام می‌کردند اگر خوب بچرخد ما دیگر نیازمندی پیدا نمی‌کنیم.

وی با اعلام اینکه هر مطالبه‌ای که در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود، موجب تقویت می‌شود نه تضعیف، تصریح کرد: ما یک هفته منتظر پاسخگویی مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد و شرکت سالکو بودیم که مدیرعامل سالکو اعلام کردند بنا بر مشغله‌هایی که داشتند در هفته پیش رو مراجعه خواهند کرد و مدیرعامل منطقه ویژه نیز پاسخی نوشتاری ارائه کرده بودند که خطاب به ایشان اعلام می‌کنم گزارش گر اصلی ما مردم هستند و اگر نمی‌دانید، بدانید.

حجت‌الاسلام حسین زاده خطاب به مدیران منطقه ویژه اقتصادی و سالکو بیان داشت: شما چند نماز جمعه شرکت کردید تا حرف‌های مردم را بشنوید و یا چند میز خدمت برپا کردید و با مردم صحبت کردید؟ بارها اعلام کردیم مسوولان اینجا حضور پیدا کنند و به مردم گزارش دهند.

خطیب جمعه لامرد خطاب به دولت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، اضافه کرد: شخص شما نیز جز گزارشگرها به ما بودید و اعلام می‌کردید که فلان جا مشکل‌ داریم، در یک کلنگ زنی از شما و سرمایه‌گذار پرسیدم این پروژه چند ماه دیگر آماده می‌شود؟ اعلام کردید ده ماه دیگر! بعد جای همان پروژه، کلنگ زنی دیگری انجام شد.

وی با بیان اینکه چندین بار راجع به موضوع احداث کمربندی در لامرد مطرح کرده‌ایم، گفت: رئیس شورای شهر و شهردار در این خصوص اعلام آمادگی کردند اما می‌گویند صنایع بزرگ منطقه نیز باید ورود کنند زیرا ماشین‌های سنگین صنایع، خیابان‌های شهر را تخریب کرده است.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: بنده به‌ عنوان رئیس شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان اگر منکری واقع شد باید جلوی آن را بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار