رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از ٤٠ هزار برنامه در سراسر استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در ١٢ محور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 28 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام محمد رضایی پنج‌شنبه ٩ بهمن در یک کنفرانس خبری به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا برگزاری بعضی مناسبت‌ها را تحت تاثیر قرار داده اما مناسبت‌های ملی و مذهبی ما تعطیل ناپذیر است و در شکل دیگری اجرایی می‌شود.

او افزود: اگر کرونا اجازه تجمع و راهپیمایی نمی‌دهد اما یکسری برنامه‌های جایگزین پیش‌بینی شده که طی ده روز در همه شهرها و شهرستان‌های فارس اجرایی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه رویکرد ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر، مردمی بودن شاد و جذاب و پر محتوان بودن برنامه‌ها، ایجاد وحدت و انسجام در جامعه و توجه به جایگاه زن در مکتب اسلام و شیعه است، شعار اصلی دهه فجر امسال را «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اعلام کرد.

رضایی همچنین انقلاب و احیاگری اسلام ناب، عدالت و عدالت طلبی، امید و خودباوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی، وحدت و انسجام، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، اقتدار و صلابت نظام، خدمت مؤمنانه، استکبارستیزی و استغنای فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات را از محورهای اصلی برنامه‌های دهه فجر در استان فارس اعلام کرد.

او با تاکید بر نمود بیشتر کمک‌های مومنانه در دهه فجر به عنوان یک ضرورت در وضعیت کنونی، از برپایی موکب‌هایی برای برای توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی ومواد غذایی در راستای کمک‌های مومنانه خبر داد و گفت: برنامه آزادی زندانیان غیرعمد به ویژه زنان زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت روز مادر و هفته زن نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد که حضور مردم در قبور شهدا، راهپیمایی موتوری، موتور سواری از فرودگاه به سمت گلزار شهدا، نور افشانی در ٢٢ نقطه، بانگ الله اکبر در ٢١ بهمن و راهپیمایی خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن به صورت استانی برگزار می‌شود.

رضایی همچنین فعالیت ادیان، فضاسازی‌های شهری، اجرای یکسری مسابقات ویژه دانش آموزان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار