صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 26 January 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیمای فارس برنامه‌های متنوعی را به مناسبت دهه فجر تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

برنامه«دستاورد» با حضور کارشناسان مسائل سیاسی و اجتماعی و مبارزان دوران انقلاب، در دهه فجر هر روز از سیمای فارس روی آنتن می رود. برنامه«طعم جوانی» به مناسبت این ایام با رویکرد امیدآفرینی در بین جوانان به سمع مخاطبان می رسد. برنامه«گمپ گلا» با زبان کودکانه، خردسالان را با وقایع انقلاب اسلامی آشنا می‌کند. برنامه «گزارش روز» برنامه‌ها و مراسم های دهه فجر را در استان فارس برای هم استانی‌ها اطلاع رسانی می‌کند.

برنامه‌های«صبح انقلاب»، «طلیعه فجر»، «نوآوران»، «کاشانه مهر»، «فجر انقلاب»، «فجر دلگشا»، «رویداد»، «خوشا شیراز»، «حرف نو»، «حماسه حضور 22 بهمن»، موشن گرافی و سخنرانی از دیگر پیش بینی‌های سیمای فارس به مناسبت دهه فجر است.

رادیو فارس نیز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌برنامه‌هایی را روی آنتن می‌برد.

برنامه گفتگومحور«دستاورد» با دعوت از مسئولان سازمان‌ ها و نهادهای خدمات رسان در استان فارس، در دهه فجر از رادیوی مرکز شنیده می‌شود. همچنین ویژه برنامه«رادیو انقلاب» را می توانید به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر شب بشنوید. در برنامه«با فجرآفرینان فارس» نیز انقلابیون استان فارس از خاطرات خود در ایام پیروزی انقلاب اسلامی می‌گویند.

در برنامه«کوچه باغ ترانه» سرودها و ترانه‌های انقلابی خاطره انگیز را می‌شنویم. برنامه«تاریخ شفاهی انقلاب» از آیتم گفت و گو با مدیران انقلابی و بیان خاطرات آن‌ ها از دوران انقلاب تشکیل شده است. برنامه«نوجوان و جوان» نیز دستاوردهای علمی انقلاب را برای شنوندگان فارس منعکس می‌کند. همچنین در برنامه‌های«ایل من» با دستاوردهای انقلاب در روستاها و جامعه عشایری استان آشنا می‌شوید.

برنامه«نغمه‌ های ماندگار» به چگونگی ساخت و آثار تولیدی موسیقیایی در واحد موسیقی مرکز فارس می‌ پردازد. ویژه برنامه رادیویی«امام دلها» نیز به تبیین شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) اختصاص دارد. برنامه‌های«سلام کاکو»(روز شمار انقلاب)،«شب چراغ»(ادبیات انقلاب)، «شب خاطره» و «روز خوب پیروزی»، پوشش برنامه‌های جشن انقلاب در شیراز و استان فارس، پخش برش هایی از کلام امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره جمهوری اسلامی و ... از دیگر اقدامات رادیو فارس برای دهه فجر است.

مستندهای«اقتدار گمشده در جشن‌های 2500 ساله»، «توانمندی‌ های ساخت تجهیزات سنگین نفت و گاز»، «توانمندی‌ های ایران در پیوند عضو»، «یک عطف یک تاریخ»، «خودباوری رمز توسعه کشور»(اعتماد به توانمندی جوانان، پوشش خبری مراسم دهه فجر در شیراز و شهرستان‌ ها و ... از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام در معاونت خبر مرکز فارس تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار