سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز تاکید کرد که تقسیم امتیازها در مقابل گل ریحان البرز نبود و حریف با شانس خوب، یک امتیاز کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 26 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: داریوش هرمزی در خصوص بازی مقابل گل ریحان البرز گفت: بازی خیلی خوبی بود اما ما باید این بازی را با اقتدار می بردیم. موقعیت های گل زیادی را از دست دادیم و یک گل سالم ما هم با پرچم اشتباه کمک داور، آفساید اعلام شد.

داریوش هرمزی در خصوص تاخیری که به دلیل دیر رسیدن آمبولانس در شروع بازی حادث شد، گفت: یک ساعت تاخیر در شروع بازی قطعا به کیفیت مسابقه لطمه زد. ما از سازمان لیگ می خواهیم که قوانین را به درستی اجرا کند. در جلسه شب قبل از مسابقه، نماینده نیروی انتظامی، نماینده شورای تامین و نماینده بهداشت و کرونا حضور نداشتند! چرا؟ تاخیر 58 دقیقه ای در شروع یک بازی، برای لیگ یک خیلی بد است.

سرمربی تیم قشقایی ضمن اشاره به این نکته که داور مسابقه می توانست قضاوت بهتری داشته باشد، افزود: باید به تیم گل ریحان تبریک بگویم که توانست یک امتیاز از این بازی بگیرد، چون به نظر من یک امتیاز حق آنها نبود و هر سه امتیاز باید به قشقایی تعلق می گرفت. ما موقعیت های زیادی به دست آوردیم و فقط روی یک غفلت گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی شیراز هفته یازدهم لیگ دسته اول را با تساوی خارج از خانه پشت سر گذاشت. این دیدار به دلیل تاخیر در اعزام آمبولانس به ورزشگاه با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد.

قشقایی با این تساوی هشت امتیاز شد و در رتبه هفده جدول باقیماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار