نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر کتبی به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار توضیح درخصوص علت تاخیر در تکمیل بیمارستان بخش جویم لارستان شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 26 January 2021

تابناک فارس  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر کتبی به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار توضیح درخصوص علت تاخیر در تکمیل بیمارستان بخش جویم لارستان شد. در این تذکر آمده است:

بخش جویم لارستان با وجود اینکه سابقه ۷۰-۸۰ ساله در بخش بودن دارد و بیش از ۳ دهه است که به شهر ارتقا یافته، اما همچنان از یک بیمارستان و مرکز درمانی مناسب برخوردار نیست و مردم این شهر برای رسیدن به اولین بیمارستان نیازمند پیمودن حداقل ۱۰۰ کیلومتر راه هستند. ضمن اینکه مسیرهای دسترسی به جویم نامناسب و در طول سال خانواده‌های بسیاری داغدار عزیزانشان می‌شوند.

امروز مهمترین خواسته و مطالبه مردم این شهر از مسئولان به سرانجام رساندن ساخت یک بیمارستان است. بر مسئولین امر واجب و لازم است که هرچه زودتر موضوع بیمارستان جویم را به نتیجه مطلوب و ثمربخش برسانند.

کار ساخت بیمارستان در جویم از مدت‌ها پیش آغاز شد، اما پس از مدتی پیمانکار خلع ید شد و کار ساخت متوقف گردید. اکنون علیرغم پیگیری‌های مکرر پیمانکار جدید مشخص نشده و مردم همچنان منتظر تحقق وعده‌های مسئولان هستند. زیبنده نیست که مهمترین خواسته مردم یک شهر که تحقق آن هم دشواری چندانی ندارد، اینگونه معطل بماند.

جناب آقای وزیر و دیگر مسئولان مربوطه لازم است مشکل به وجود آمده هرچه سریعتر رفع، کار ساخت بیمارستان به جریان افتد و مردم بالاخره به آرزوی دیرینه خود دست یابند.

متاسفانه جاده جویم – فرشته‌جان علیرغم اینکه پنج شش سال است، زیرسازی آن انجام گرفته، روسازی آن رها شده و هر از چند گاهی عده‌ای از مردم این بخش به کام مرگ فرو می‌روند. اگر آن جاده ساخته می‌شد یا اینکه این بیمارستان ساخته می‌شد، از افزایش تلفات جلوگیری می‌شد و خانواده‌ها داغدار عزیزان خود نمی‌شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار