نماینده شیراز گفت: نمایندگان مردم این اطمینان‌ خاطر را به ایثارگران، رزمندگان و دیگر سهامداران بانک مهر اقتصاد می‌دهند که اجازه نخواهند داد اجحافی در حق‌شان شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 25 January 2021
به گزارش تابناک فارس: روح‌الله نجابت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نگرانی سهامداران بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: روندی که دولت در عرصه اقتصاد داشته همه محل اشکال است و آثار آن نیز در معیشت مردم و بورس قابل مشاهده است از این رو ارزش‌گذاری قیمت سهام بانک مهر اقتصاد نمونه‌ای از همان روند غلط است.
 
وی اضافه کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون اصل ۹۰، به طرز کار قوای اجرایی کشور نظارت جدی خواهم داشت و موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری و دنبال خواهم کرد.
 
این نماینده مجلس بیان داشت: اتفاقی که در سهام بانک مهر اقتصاد رخ داده به جهات قانونی تخلف است و مجلس نیز هیچ گونه تخلفی را برنمی‌تابد. نمایندگان مردم این اطمینان‌خاطر را به ایثارگران، رزمندگان و دیگر سهامداران بانک مهر اقتصاد می‌دهند که اجازه نخواهند داد اجحافی در حق‌شان شود.
 
نجابت در پایان خاطرنشان کرد: نباید در حقوق حقه ایثارگران و رزمندگانی که پایبند به نظام و کشورمان هستند ظلمی روا شود و ما به عنوان نماینده مردم  این تضمین را می‌دهیم که موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار