شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز روندی نزولی داشت و پس از افت حدود 13 هزار واحدی مسیر نزولی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد 1345 واحدی در سطح یک میلیون و 235 هزار واحد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 25 January 2021
به گزارش تابناک فارس: امروز نیز مانند روز گذشته شرکت‌های کوچک بازارعملکرد ضعیفی داشتند و  شاخص کل بورس با معیار هم وزن 5059 واحد افت کرد و به رقم 432 هزار و 513 واحد رسید. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش 3308 واحدی به رقم 282 هزار و 874 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور 0.18 درصد افت داشت و به سطح یک میلیون و 766 هزار واحد رسید.
 
همچنین در معاملات امروز نماد صندوق پالایشی‌یکم و دارایکم با افزایش تقاضا همراه بودند و نمادهای شستا با یک هزار و 428 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص گذاشت.
 
در معاملات امروز نمادهای شستا، خودرو، خساپا، فملی، خگستر، برکت و فولاد پر تراکنش های بازار بودند. همچنین به ترتیب نمادهای دارا یکم، شستا، پالایش، خودرو، خساپا و شپنا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.
 
در پایان معاملات امروز نمادهای های شپنا، پالایش، شبندر، شبریز، فجر، شتران و ومعادن از پر تقاضا ترین های بازار بودند و نمادهای وتوصا، کدما، خموتور و غدام با بیشترین عرضه همراه شدند.
 
در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 95 واحد افت داشت و به رقم 18 هزار و 202 واحد رسید نمادهای سپیدار، چخزر،  وسپهر، شاروم، ذوب، کرمان و آریا از پر تراکنش های بازار بودند.
 
برچسب ها: بورس ، شاخض ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار