سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هم استانی دیگر را هم براثر ابتلا به کروناویروس از دست دادیم که با این حساب تعداد کل قربانیان این بیماری در فارس به عدد ۳۱۱۱ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 25 January 2021

به گزارش تابناک فارس: اورنگ ایلامی در نشت خبری اعلام آخرین آمارهای کروناویروس در استان فارس، گفت: تعداد تست‌های بررسی شده کرونا در فارس به ۵۹۸ هزار و ۶۱ مورد رسیده که بررسی این تعداد نمونه منجر به شناسایی ۱۶۷ هزار و ۴۲۲ بیمار شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۱۶۱ هزار و ۷۸۶ بیمار کووید۱۹ معادل ۹۷ درصد بیماران در استان فارس با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از ایزوله خانگی خانگی خارج شده‌اند.

ایلامی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۵۳۷ بیمار مثبت و دارای علامت در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU مراقبت‌های ویژه دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: شهروندان فارس به‌ویژه ساکنان مناطق گرمسیری استان که در این فصل از سال شاهد هوایی بهاری هستند، باید از حضور در تجمعات و میهمانی‌های خانوادگی پرهیز کرده و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بسیار جدی بگیرند.

برابر آمارهای روزانه اعلام شده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتدای بهمن، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های فارس ۵۳۱ نفر و تعداد افراد با وضعیت وخیم جسمی ۸۹ نفر بود.

آمار افراد بستری در بیمارستان‌های استان فارس در روزهای گذشته به عدد ۶۰۰ نفر هم نزدیک شد اما اکنون شاهد کاهش تعداد موارد بستری و در عین حال افزایش موارد بیمار بدحال نیازمند به دریافت خدمات ویژه بیمارستانی، هستیم.

برچسب ها: کرونا ، بیماری ، شیوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار