مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان‌ها و ایزوله خانگی در فارس از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۱ هزارو ۷۸۱ نفر ، معادل ۹۷ درصد موارد مثبت است.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 24 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۵۹۶ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۶۷ هزار و ۴۲۲ مورد مثبت شناسایی شده است.
دکتر ایلامی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان‌ها و ایزوله خانگی در استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۱ هزارو ۷۸۱ نفر اعلام کرد که معادل ۹۷ درصد موارد مثبت است.
سرپرست دانشگاه افزود: هم اکنون ۵۳۷ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.
این مقام مسوول در دانشگاه با بیان اینکه ۳ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند افزود: با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به سه هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه تعداد موارد ابتلا به کروناویروس و بستری مبتلایان در بیمارستان‌ها و نیز تعداد مراجعه به مراکز منتخب سرپایی درمانی کرونا با یک شیب ملایم در حال افزایش است، گفت: احتمالا در ابتدای موج چهارم بیماری کووید۱۹ مواجه هستیم که اگر مشارکت مردم در رعایت دستورات بهداشتی برابر کرونا کاهش یابد، باید انتظار بحرانی دوباره باشیم.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار