نماینده فیروزآباد با اشاره به اینکه فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر شانس دارد، گفت:  فجر تیم خوبی نشان داده و در هفته های اخیر هم جز شکست در رشت، عملکردش امیدوار کننده بود. این تیم تا اینجای رقابت ها یکی از مدعیان صعود است ولی در نقل و انتقالات نیم فصل باید نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان با کیفیت برطرف کند.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 23 January 2021
به گزارش تابناک فارس: مهدی فروردین افزود: با گذشت ۱۰ هفته از مسابقات لیگ دسته اول، شاهد هستیم که تیم های مدعی از قدرت چندانی برخوردار نیستند. هفته گذشته شاهد بودیم که تیم صدرنشین استقلال خوزستان در بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی قشقایی، از ایجاد موقعیت گل ناتوان مانده بود.
 
فروردین ادامه داد: این نشان می دهد که رقبای تیم فجرسپاسی در راه صعود، تیم هایی نیستند که نشود آن ها را در راه صعود به لیگ برتر از پیش رو برداشت. پس فجر موقعیت خوبی دارد که با تلاش مضاعف و تقویت در نیم فصل، به لیگ برتر برسد.
 
سرمربی فصل گذشته تیم قشقایی در مورد وضعیت تیم سابقش نیز گفت: می بینید که قشقایی در مقابل تیم‌های مدعی نتایج بهتری گرفته اما در مقابل تیم‌های ضعیف تر بازنده شده. این تناقض در نتیجه گیری، بیشتر به مسائل روحی و انگیزشی برمی‌گردد. بازیکنان قشقایی در مقابل نام های بزرگ، خود به خود انگیزه دوچندان دارند اما در مقابل تیم های پایین جدول، این انگیزه باید از طریق دیگری منتقل شود. 
 
فروردین گفت: مدیران باشگاه در ایجاد انگیزه در بین بازیکنان نقش کلیدی دارند. شما وقتی به مسائل مالی بازیکنان توجه کنید، می توانید توقع داشته باشید که آنها در مقابل نام های کوچک هم با انگیزه فراوانی ظاهر شوند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند در مجلس گفت: خود من زمانی که در فیروزآباد مربی گری می کردم، در مقابل تیم های شیرازی خیالم راحت بود اما برای بازی با تیم های پایین جدول نگران بودم. چون اسم شیراز که می آمد، بازیکنان خیلی خوب خودشان را آماده می کردند اما وقتی به تیم های شهرستان های کوچک تر می رسیدیم، می باختیم. انگیزه دادن به آنها در چنین مسابقاتی کار ساده ای نبود. 
 
تیم های فجرسپاسی و قشقایی شیراز پیش از بازی های هفته یازدهم که روز دوشنبه ششم بهمن ماه برگزار خواهند شد، به ترتیب با شانزده و هفت امتیاز در رتبه های پنجم و هفدهم جدول لیگ یک قرار دارند.
برچسب ها: فوتبال ، فجر ، قشقایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار