مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ابراز تاسف از جان باختن یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به سه هزار و ۷۸ نفر در استان فارس رسیده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 14 January 2021

به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی با اعلام آخرین آمار مربوط به کروناویروس تا امروز بیست و پنجم دی، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون در استان فارس، بیش از ۵۷۹ هزار و ۱۹۰ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار، به شیوه‌های تست PCR و تست سریع تهیه شده است.


او بیماران مثبت قطعی شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۱۶۴ هزار و ۵۳۲ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۱۶۰ هزار و ۵۹ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.


حسینی در ادامه با اشاره به بستری ۵۰۱ بیمار مثبت قطعی و یا مشکوک دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۸۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه با این هشدار که حضور در میهمانی‌ها و تجمعات به ویژه در روز‌های تعطیل و همچنین رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی موجب افزایش این بیماری می‌شود، از مردم خواست تا با جدی گرفتن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از عادی پنداری بتوانیم از خود، خانواده و اطرافیان در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار