مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه ۱۲۹ هزار مشترک این استان که معادل ۱۶ درصد از مشترکان برق را در فارس تشکیل می‌دهند مشمول تخفیف برق امید شدند، گفت: این مشترکان در دسته کم مصرف قرار گرفتند و از صد درصد تخفیف بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 13 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمد رضا خسروی، با اشاره به اینکه طرح ملی برق امید از ابتدای آبان ماه ۹۹ با هدف مدیریت مصرف برق، استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست، ویژه مشترکان برق خانگی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد، افزود: تا زمانی که این مشترکان همچنان در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

وی اظهار داشت: صورتحساب این مشترکان همچون گذشته از طریق پیامک ارسال می‌شود اما مبلغی در صورتحساب درج نشده است و هزینه پرداختی صفر تعیین می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه این شرکت با یکی از بانک‌های استان اشاره و بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک متعهد می‌شود تا با پرداخت تسهیلات جایگزینی وسایل پُر مصرف برقی مانند یخچال، کولر و سایر لوازم برقی، متقاضیان را به سمت بهینه سازی انرژی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید وسایل برقی کم مصرف ایرانی تشویق کند.

به گفته خسروی، سطح تسهیلات در این طرح به ازای هر متقاضی حدود ۴۰۰ میلیون ریال است و به صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: مشترکان پُر مصرف همچنین می‌توانند با استفاده از این تسهیلات، اقدام به نصب سامانه‌های تولید انرژی خورشیدی بر پشت بام منازل خود کنند و در تولید انرژی، بهینه سازی مصرف و کاهش آلودگی محیط زیست سهیم شوند.

خسروی، در مورد نرم افزار خدمات غیر حضوری”برق من” گفت: مشترکان برق خانگی می‌توانند با نصب سامانه موبایلی "برق من" از طریق سایت برق امید به نشانی www.bargh-omid.ir و یا وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از تمام خدمات مربوط به برق از جمله دریافت و پرداخت صورتحساب خود، اطلاع از قرار گرفتن در گروه مصرفی و سایر خدمات این نرم افزار، بهره‌مند شوند.



برچسب ها: برق ، مصرف برق ، انرژی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار