پرنیان گفت: هم اکنون فراخوان ثبت نام از متقاضیان صادر شده است که با واگذاری این تاکسی‌ها و اضافه شدن اتوبوس‌های ذکر شده، مشکل حمل و نقل شهر صدر ا به صورت کامل مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 12 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سوژه‌ای توسط اهالی شهر صدرا با عنوان "اضافه نمودن تعداد اتوبوس‌های خط واحد شهر صدرا" در سامانه فارس من به ثبت رسیده است و در توضیح این مشکل آمده است: با توجه به جمعیت رو به رشد شهر صدرا، تقاضای افزایش تعداد اتوبوس‌های خط واحد را داریم و مدت زمان انتظار برای خط واحد به ده دقیقه کاهش یابد، در حال حاضر باید حدود ۳۵ دقیقه منتظر اتوبوس باشیم، همچنین ایستگاه اتوبوس در ورودی شهر صدرا توسعه و تجهیز شود.

خبرنگار خبرگزاری فارس جهت پیگیری این موضوع به سراغ شهردار صدرا رفت که وی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل از حوزه‌هایی است که شهروندان صدرا متحمل مشکلات زیادی در آن شده‌اند، افزود: از ابتدای تاسیس شهرداری صدار تاکنون، شهرداری توانسته ۱۰ اتوبوس خط واحد خریداری نماید که مشکلات قانونی آن نیز در دوره جدید شهرداری برطرف و اتوبوس‌ها در اختیار حمل و نقل شهروندان قرار گرفته است.

بهزاد پرنیان ادامه داد: علی‌رغم قیمت بالای ۴ میلیارد تومان هر اتوبوس، ۴ دستگاه اتوبوس جدید نیز خریداری شده و تا چند روز آینده به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین رایزنی جهت خرید ۵ دستگاه اتوبوس دیگر در حال انجام است که امیدوار هستیم در باقی‌مانده سال جاری، ناوگان حمل و نقل شهر صدرا را تکمیل نماید.

شهردار صدرا خاطرنشان ساخت: علاوه بر این شهر صدرا، فاقد حتی یک دستگاه تاکسی بوده است که با رایزنی انجام شده با مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ از مجموع ۵۰۰ دستگاه تاکسی تخصیص یافته به کل کشور، مجوز ۱۰۰ دستگاه تاکسی به شهر صدرا تعلق گرفت.

پرنیان گفت: هم اکنون فراخوان ثبت نام از متقاضیان صادر شده است که با واگذاری این تاکسی‌ها و اضافه شدن اتوبوس‌های ذکر شده، مشکل حمل و نقل شهر صدر ا به صورت کامل مرتفع می‌شود.

برچسب ها: اتوبوس ، تاکسی ، صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار