حجت الاسلام امیدی گفت: از تعداد یک هزار و ۲۴۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس، تاکنون ۲۶۴ کانون فرهنگی هنری مساجد استان، مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 12 January 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 23 دی) در جلسه شورای اداری ستاد «فهما» فارس گفت: از تعداد یک هزار و 242 کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس، تاکنون 264 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه روند دریافت مجوز الکترونیکی توسط همه کارشناسان ستاد استان در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: شرایط اخذ مجوز در پورتال مدیر کانون اعلام شده است و مدیران کانون ها برای اطلاعات بیشتر و همچنین در صورت بروز مشکل می توانند با کارشناسان استان تماس داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه موارد مربوط به شرط مدرک تحصیلی و ثبت امام جماعت و پایگاه مقاومت به عنوان ارکان کانون نیز مرتفع شده است، یادآور شد: مجموع امتیاز باید بیش از 2 هزار باشد و مدیران کانون ها می توانند با ثبت برنامه های کانون در طرح ملی «ایران قوی» به امتیاز مورد نظر برسانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: دریافت مجوز الکترونیکی از برنامه های شاخص رواق ساماندهی است و یک هزار و 200 امتیاز برای کانون فرهنگی هنری در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار