معاون اجتماعی سپاه فجر با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه طلاق جزء پنج استان اول است، گفت: در سال نود از هر بیست ازدواج سه طلاق داشتیم و در سال 97 از هر ده ازدواج سه طلاق ثبت شده است و این خبر اگر مسئولین و مردم را به حرکت موثر وادار نکند، یعنی خسران!
کد خبر: ۹۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 12 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ پاسدار، محمدجعفر دوستدار در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر فارس که با میزبانی معاونت اجتماعی سپاه فجر برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مسائل در حوزه اعتیاد، بحث پیشگیری است که در این امر مجموعه های مختلف وظایفشان را درست انجام نمی دهند. وقتی فراگیری آسیب های اجتماعی محله به محله و منزل به منزل شده است، آنان که در این زمینه علی رغم مسئولیت، کاری انجام ندهند، مدیون مردم و خداوند هستند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه طلاق جزء پنج استان اول است، گفت: در سال نود از هر بیست ازدواج سه طلاق داشتیم و در سال 97 از هر ده ازدواج سه طلاق ثبت شده است و این خبر اگر مسئولین و مردم را به حرکت موثر وادار نکند، یعنی خسران!

دوستدار گفت: استان فارس در حوزه اعتیاد هم شرایط مطلوبی ندارد و در اعتیاد دانش آموزی رتبه سوم و در اعتیاد کارگری بعد از سیستان و بلوچستان رتبه دوم در کشور دارد و راه برون رفت از این وضعیت این است که تمامی دستگاه های مربوطه با هم بر سر این موضوعات هم افزایی و همکاری داشته باشند.

دبیر کارگروه فضای مجازی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: به نظر می رسد وقت دعواهای بر سر اسم و لوگو و نوشتن صورت جلسات بدون عمل گذشته و مردم کار و عمل می خواهند.

دوستدار تاکید کرد: برای اثبات ادعایمان می گویم که مجموعه معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس با تمام ظرفیتی که در اختیار دارد، به ویژه نیروی موثر بسیج، تمام قد، آماده همکاری و هم افزایی با ارگان های متولی بحث اعتیاد خواهد بود.

 

برچسب ها: طلاق ، اعتیاد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار