در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیرازطرح یک فوریتی دفن درگذشتگان از فوت عادی و کرونایی بدون اخذ وجه در آرامستان بهشت احمدی تا فروردین ١٤٠١ تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در یکصدو شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح یک فوریتی درباره دفن درگذشتگان اعم از فوت عادی و کرونایی بدون اخذ وجه در آرامستان بهشت احمدی تا فروردین ١٤٠١ تصمیم گیری شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای این طرح مقرر شد موضوع با قید یک فوریت جهت بررسی به کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال شود.
سید عبدالرزاق موسوی به طرح یک فوریتی درباره مساعدت به تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز که قرار بود به تیم بانوان قشقایی ١٠٠ میلیون تومان و برای هر برد نیز ١٠ میلیون تومان مساعدت شود، مقرر شد موضوع برای بررسی مجدد به کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا بازگردانده شود تا ظرف مدت دو هفته رسیدگی و برای تصمیم نهایی به صحن شورا ارسال شود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به موضوع آئین نامه برون سپاری خدمات شهرسازی شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: برای این موضوع نیز مقرر شد موضوع جهت بررسی به کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال شود.
وی با اشاره به طرح امکان سنجی و برنامه ریزی فیزیکی احداث شهربازی بزرگ شیراز در محل اراضی گود سیمان گفت: مقرر شد شهرداری شیراز ظرف مدت دو ماه نسبت به اخذ و انعقاد قرارداد با مشاور و جانمایی و تهیه طرح امکان سنجی و برنامه ریزی فیزیکی احداث شهربازی بزرگ شیراز در بخشی از اراضی گود کارخانه سیمان اقدام و نتیجه را به شورا ارائه دهد.
موسوی همچنین به طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، درباره مدیریت و انتشار داده‌های شهری اشاره کرد و گفت: این طرح نیز مقرر شد جهت بررسی مجدد به کمیسیون‌های هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال تا ظرف مدت یک هفته نسبت به تشکیل کمیته‌ای اقدام کنند و کمیته مذکور در مدت دو هفته موارد را بررسی و در نهایت طی مدت یک ماه جهت تصمیم نهایی به صحن شورا ارائه شود.
وی ادامه داد: طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، درباره کسب و کار‌های نوپا و استارتاپ‌ها نیز مقرر شد جهت بررسی مجدد به کمیسیون‌های هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارسال تا ظرف مدت یک هفته نسبت به تشکیل کمیته‌ای اقدام کنند و کمیته مذکور در مدت دو هفته موارد را بررسی و در نهایت طی مدت یک ماه جهت تصمیم نهایی به صحن شورا ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار