نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است لایحه بودجه هم برجامی و هم بایدنی و هم مذاکره ای است و مجلس تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدجواد عسگری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما با شعار تدبیر و امید سر کار آمدید، با نصب العین قرار دادن فرامین امامین انقلاب اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی معتقد است: لایحه بودجه هم برجامی و هم بایدنی و هم مذاکره ای است و مجلس تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

نماینده مردم داراب در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: عدم اهتمام به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدم وجود برنامه مدون برای تامین نیروی انسانی و سهل انگاری در تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق التدریسی از جمله سوء تدبیرها در وزارت آموزش و پرورش است.

وی همچنین از وزارت خارجه خواست بسترهای لازم را برای استفاده از ظرفیت همسایگان در صادرات محصولات کشاورزی فراهم کند و افزود: این موضوع هم به اشتغال و هم رونق تولید کمک می کند و می تواند جایگزینی برای فروش نفت باشد. متاسفانه نبود استراتژی مشخص در زمینه مراودات اقتصادی با همسایگان از ایرادات جدی است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به سرمازدگی های اخیر در کشور استان فارس و به ویژه داراب و زرین دشت باید تمهیداتی اتخاذ شود که دغدغه کشاورزان برطرف شود. همچنین از رئیس قوه قضائیه می خواهیم با عناصر فاسد در حوزه نهاده های دامی و کشاورزی برخورد کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار