تاکنون ۳۰ درصد تاکسی‌های شیراز به سیستم کارت خوان مجهز شده اند.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 10 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: تاکسی‌های شیراز به کارت خوان مجهز می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت:به دلیل همکاری نکردن بانک‌ها تاکنون موفق به استفاده کامل از سیستم کارت خوان در تاکسی‌های شیراز نشده ایم.
حسن شاهی افزود:تاکنون در ۳۰ درصد تاکسی‌های شیراز این سیتم نصب شده و مسافران از آن استفاده می‌کنند، اما متاسفانه به دلیل همکاری نکردن بانک‌ها این سیستم در مابقی تاکس‌های شیراز اجرایی نشده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز دلیل همکاری نکردن بانک‌ها را کم بودن تراکنش و گردش مالی این سیستم در تاکسی‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه نصب هر سیستم کارت خوان در تاکسی ۴ تا ۵ میلیون بر آورد شده است.
حسن شاهی در پاسخ به این سوال که در گزارشی که حدودا شش ماه پیش پخش کردیم مدیر عامل شرکتی دانش بنیان اعلام کرد برای ساخت دستگاه‌های کارت خوان هیچ مشکلی نداریم و فقط منتظر بستن قرار داد با شهرداری هستیم گفت:دستگاه‌های تولیدی شرکت های دانش بنیان در اتوبوس‌های درون شهری شیراز نصب شده که شهروندان با استفاده از کارت شهروندی کرایه مشخص شده را به صورت آفلاین پرداخت می‌کنند در حالی که در سیتم تاکسی بایستی از سیستم آنلاین استفاده شود تا مسافر از پرداخت کرایه خود آگاه شود که این امر نیازمند حمایت آنلاین بانک‌ها است که تاکنون این همکاری صورت نگرفته است.بنابراین استفاده از سیستم های تولیدی این شرکت ها منوط به حمایت بانک ها است.
وی از فراخوان مجدد در این زمینه خبر داد و گفت فردا با باز گشایی پیشنهاد دهندگان به نتیجه قابل قبول برسیم.

 

برچسب ها: بانک ، تاکسی ، کارتخوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار