براساس رنگ‌بندی تعیین شده در اپلیکیشن ماسک، شهرستان‌های مُهر، لامرد، زرین دشت، داراب، نی‌ریز، استهبان، فسا، سروستان، کوار، ارسنجان، بختگان، بوانات، سرچهان، مرودشت، اقلید، سپیدان، بیضا، قیروکارزین و فراشبند در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند. ۱۷ شهرستان استان فارس نیز در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند که گروه های شغلی سطح یک، ۲ و سه در این شهرستان ها به فعالیت خود ادامه می دهند و گروه های شغلی چهار همچنان امکان فعالیت ندارند.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: براساس رنگ‌بندی تعیین شده در اپلیکیشن ماسک، شهرستان‌های مُهر، لامرد، زرین دشت، داراب، نی‌ریز، استهبان، فسا، سروستان، کوار، ارسنجان، بختگان، بوانات، سرچهان، مرودشت، اقلید، سپیدان، بیضا، قیروکارزین و فراشبند در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
۱۷ شهرستان استان فارس نیز در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند که گروه های شغلی سطح یک، ۲ و سه در این شهرستان ها به فعالیت خود ادامه می دهند و گروه های شغلی چهار همچنان امکان فعالیت ندارند.
در شهرستان‌های زرد برگزاری همایش‌ها، مراسم های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ممنوع است و باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی باید تعطیل باشند.
به گفته عبدالرضا قاسم پور معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در مراکز ۳۶ شهرستان استان همچنان برقرار است و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار