امام جمعه کامفیروز : متاسفانه هر از گاه، شاهد آن هستیم که از طرق مختلف مسئولان سازمان آب باعث نگرانی و اضطراب مردم می‌شوند، اکنون هم وزارت نیرو و سازمان آب با توجیه کمبود منابع آب زیرزمینی، کمر همت بر پُر کردن چاه‌های آب بسته‌اند و این امر را با شدت و قوت پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 19 دی کامفیروز در خصوص پُر کردن چاه‌های آب این منطقه، خواستار حفظ آرامش و تمکین کامل از قانون توسط مردم شد و در عین حال به شیوه انجام این اقدام انتقاد کرد.

او گفت: متاسفانه هر از گاه، شاهد آن هستیم که از طرق مختلف مسئولان سازمان آب باعث نگرانی و اضطراب مردم می‌شوند، اکنون هم وزارت نیرو و سازمان آب با توجیه کمبود منابع آب زیرزمینی، کمر همت بر پُر کردن چاه‌های آب بسته‌اند و این امر را با شدت و قوت پیگیری می‌کنند.

تقی‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پرکردن چاه‌های آب باید به نکاتی توجه کرد، گفت: اولین نکته اینکه مردم باید با حفظ آرامش و خونسردی، به قانون تمکین کرده و اگر حقی از کسی تضییع شده است هم آن را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه کامفیروز در ادامه با بیان اینکه اظهارنظر در مورد صحیح بودن یا نبودن چنین اقدامی را باید به کارشناسان واگذار کرد، گفت: نکته مهم اینکه معیشت قریب به اتفاق مردم کامفیروز مستقیما به همین چاه‌های آب گره خورده و قطعا پُر کردن آنها بدون تدبیر و برنامه‌ریزی اقتصادی مناسب برای جبران خسارت آنان، تبعاتی به مراتب اسفناکتر از بحران آب برجای خواهد گذاشت.

وی از مسئولان و دستگاه‌های مسئول درخواست کرد که این موضوع را برای آینده با دقت و تحقیق کافی پیش ببرند و با دعوت از زارعین، فکری اساسی و همیشگی برای این مشکل داشته باشند، چراکه در بعضی موارد خاص و حاد، اگر اجرای قانون را با برنامه دقیق و تدبیر دنبال نکنیم، به مراتب اثرات مخربتری از اجرا نشدن قانون به دنبال دارد.

امام جمعه‌ی کامفیروز همچنین با اشاره به تحولات اخیر در آمریکا، این رویدادها را به نوعی عینیت یافتن فروریختن هیمنه آمریکا که از سوی مقام معظم رهبری سال‌ها قبل مطرح شده بود، تعبیر کرد.

تقی‌زاده با بیان اینکه آنچه مقام معظم رهبری در خشت خام می‌بینند، بسیاری از مردم خصوصا جوانان در آینه نمی‌بینند، گفت: این بی‌آبرویی‌ها و هرج و مرج‌هایی که ما از درون آمریکا شاهد آن هستیم بازتاب و نتیجه‌ی رفتار وحشیانه و ظالمانه‌ی این قدرت شیطانی با ملت‌ها و مردم مظلوم دنیاست که دامنگیرشان شده است.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که شعله‌های آه مظلومان سراسر عالم، دامن سردمداران کاخ سفید را خواهد کرد آن کاخ را به ویرانه‌ای سیاه بدل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار