امام جمعه شیراز گفت: همانطور که نسبت به مسائل بین المللی و ملی باید حساس باشیم باید به مسائل استان و شهر خود نیز حساسیت داشته باشیم و مدیران ما پیگیر حق مردم باشند.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 08 January 2021
به گزارش تابناک فارس: آیت الله لطف الله دژکام در خطبه نماز جمعه شیراز گفت: خوشبختانه با رعایت چهارچوب های بهداشتی کرونا در استان فارس، امروز در شیراز نیز توفیق مجدد اقامه نماز پرشکوه جمعه را به دست آورده ایم.
 
او با اشاره به اینکه نباید نعمت ها با یکدیگر اشتباه گرفته شوند، بیان کرد: باید خداخواه باشیم و خداخواهان هستند که شهیدانی همچون شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و ... می شوند
 
نماینده ولی فقیه در فارس با شهادت جان باختگان هواپیمای اوکراینی گفت: رهبر معظم انقلاب از تک تک این شهیدان تجلیل کرده اند.
 
دژکام تصریح کرد: باید عظمت اسلام و انقلاب را به جهان ثابت کنیم تا خون شهدا پایمال نشود و مجلس شورای اسلامی در مورد مسئله برجام اقدامات خوبی انجام داده است و دولت را ملزم بر ادامه غنی سازی 20 درصدی کرده اند.
 
آیت الله دژکام ادامه داد: ما نیز مسیر محکم گرفتن حق مردم از آمریکای جنایتکار را به شدت حمایت می کنیم و امروز بت بزرگ آمریکا به همت مردان مومن ایرانی شکسته شده است و واقعیت آمریکا در دنیا پیدا شده است.
 
او تصریح کرد: با کشته شدن چهار نفر مقابل پارلمان آمریکا، حنای دموکراسی آمریکایی دیگر رنگی ندارد و حقوق بشر آمریکایی و اقتصاد فلج آمریکایی نیز جلوه واقعی خود را شناسانده است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار