رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه مجموعه سلامت در این روز‌ها نیز در حال تلاش و خدمتگزاری شبانه روزی در سراسر استان است، نسبت به خطر شیوع موج زمستانی بیماری هشدار داد و عادی انگاری بیماری را بیشترین چالش این روز‌های حوزه سلامت دانست.
کد خبر: ۹۳۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 06 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس گفت: در روز‌های اخیر، شرایط آرام تری را نسبت به ماه گذشته در زمینه کروناویروس تجربه کرده ایم، این وضعیت ثمره دوران محدودیت‌ها و پایبندی مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
دکتر مهرزاد لطفی افزود: برای حفظ این شرایط لازم است آگاهی در سطح جامعه تقویت شود تا به میزان بالایی از مشارکت مسوولانه دست یابیم، چرا که مهم‌ترین سرمایه ما در مدیریت بهتر بیماری است.

وی با بیان اینکه مجموعه سلامت در این روز‌ها نیز در حال تلاش و خدمتگزاری شبانه روزی در سراسر استان است، نسبت به خطر شیوع موج زمستانی بیماری هشدار داد و عادی انگاری بیماری را بیشترین چالش این روز‌های حوزه سلامت دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: حدود ۱۱ ماه است که در سراسر کشور با این بیماری مواجه هستیم و اکنون که به شیب نزولی بیماری دست یافته ایم، نباید اجازه دهیم زحمات این ماه ها، بیهوده از بین رود.

دکتر لطفی در ادامه به بررسی وضعیت کروناویروس در بخش‌های مختلف استان فارس پرداخت و آخرین شرایط سلامت کارکنان مبتلا به کرونا در سطح استان را مورد پیگیری قرار داد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، عادی انگاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار