فجر شهید سپاسی برای بازگشت به جمع تیم‌های بالانشین، نیاز به کسب برد مقابل آبی پوشان خوزستانی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 02 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته هشتم رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۵ دی ماه میهمان استقلال ملاثانی است.

فجری‌ها با هدایت علی اصغر کلانتری از هفته دوم روند خوبی را داشتند و خود را بعنوان یکی از مدعیان فصل مطرح کردند، اما تساوی هفته هفتم مقابل تیم همشهری قشقایی، اجازه صدرنشینی را به این تیم نداد و حالا بازیکنان فجر مصمم هستند با نمایش مناسب بتوانند ۳ امتیاز دیدار با استقلال ملاثانی را کسب کنند.

تیم آبی پوش استقلال ملاثانی هم که فصل نخست حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند، تا اینجا کار روند خوبی داشته و با بازی‌های خوبش توانسته رقیبی سرسخت برای سایر تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران باشد.

تا پایان هفته هفتم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز در مکان هفتم و استقلال ملاثانی با یازده امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص دادند.

با توجه به اختلاف اندک امتیازات میان تیم‌های اول تا یازدهم جدول، می‌توان انتظار تغییرات زیادی را در پایان مسابقات هفته هشتم داد.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی که با ۲ گل تا دقیقه ۷۵ نیمه دوم از شهدای قشقایی شیراز پیش بود، اما در پایان تن به نتیجه تساوی ۲-۲ داد.

استقلال ملاثانی هم در هفته هفتم موفق میزبانش نود ارومیه را یک گل مغلوب کند و به ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار