رئیس شورای هیات مذهبی استان فارس گفت: برگزاری مراسم های دهه اول فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.
کد خبر: ۹۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 26 December 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: رضا محمدیان  با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه اول فاطمیه، گفت: برگزاری مراسم‌های هیئات در دهه فاطمیه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرهایی که وضعیت قرمز ندارند بلامانع است.

وی تاکید کرد: استفاده دائم از ماسک، سقف محدود جلسات، ظرفیت محدود و اینکه برگزاری مراسم در مکان‌هایی با سقف بلند و یا در محیط باز باشد الزامی است.

رئیس شورای هیأت مذهبی استان فارس تصریح کرد: توزیع نذورات به صورت بسته‌های معیشتی و کمک به کادر درمان و خانواده بیماران درگیر ویروس کرونا از هر طریق ممکن در اولویت قرار دارد.

محمدیان ادامه داد: باید از فضای مجازی نیز مانند گذشته برای ایجاد فضایی معنوی در سطح استان استفاده شود به خصوص اینکه با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی مردم انتظار بیشتری از هیأت‌های مذهبی دارند.

وی افزود: برپایی مواکب ایستگاه‌های یادمان و نمایشگاه‌های مرتبط با آثار رزمندگان مقاومت همزمان با دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند بخشی از انتظارات جامعه را برآورده کند زیرا شهید سردار شهید سلیمانی همواره در قلب و روح مردم جای دارد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار