فهرست مراکز کارگزاری و بانکی ارایه خدمات رایگان به سهامداران سهام عدالت در استان فارس اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: برای مشارکت بیشتر سهامداران سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام این مراکز آماده خدمات رسانی به سهامداران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هستند.

بابک دائی با بیان اینکه مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس نیمه دوم دی ماه برگزار می شود، افزود: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت، برای بهره‌مندی از مزایای سهام خود، تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان، فرصت دارند در سامانه سجام ثبت نام کنند.

وی از سهامداران استان فارس خواست، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ترجیحاً به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خاطرنشان کرد: سهامدارانی که برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام نکنند، هرچند کماکان مالک دارایی سهام عدالت خود هستند، اما امکان معامله سهام (خرید و فروش سهام)، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان را نخواهند داشت.

دائی افزود: سهام داران می توانند برای ثبت نام و احراز هویت رایگان می توانند به مراکز زیر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار