نماینده فسا با اشاره به اینکه هدف‌گذاری اصلی طرح تحول بازار و صنعت خودرو، عرضه خودروهای تولیدی کشور در بورس کالاست، گفت: خودروسازان محصولات تولیدی خود را با قیمت تمام شده و سود متعارف در بورس کالا عرضه کرده و به این ترتیب جلوی دلالی در بازار گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 23 December 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت‌الله فیروزی با اشاره به طرح کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای کمک به بهبود کیفیت خودرو و همچنین ساماندهی قیمت آن، گفت: اکنون طرحی در حال بررسی است تا علاوه بر ساماندهی وضعیت بازار به کیفیت تولیدات داخلی و همچنین خدمات پس از فروش آن نیز رسیدگی شود.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو که یک مطالبه عمومی و مردمی است، افزود: با طرح مجلس رقابت میان خودروسازان ایجاد شده و به این ترتیب کیفیت و قیمت دستخوش تغییر خواهند شد.
 
وی همچنین با اشاره به گلایه‌های مردم از قرعه‌کشی‌های اخیر برای عرضه خودرو به بازار، تصریح کرد: متاسفانه افزایش قیمت رخ داده در حین تحویل خودرو به مشتریان گله‌هایی را ایجاد کرده که مجلس نیز نسبت به آن ابزار ناراحتی کرده است.
 
فیروزی ادامه داد: در حالی که بخش عمده‌ای از پول را مشتریان در ابتدا تحویل می‌دهند اما خودروسازها زرنگی کرده و  در قرار داد، افزایش احتمالی قیمت را قید می‌کنند هر چند در این مورد فرصت را به صورت قانونی ایجاد می‌کنند اما به لحاظ اخلاقی این رویه مشکل دارد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به طور حتم به شکایت‌های مردم از عملکرد خودروسازی‌ها ورود خواهد کرد.
 
برچسب ها: خودرو ، دلال ، صنایع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار