رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از توقيف يك دستگاه تريلر كشنده و كشف 29 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش يك ميليارد و 450 ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 21 December 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "ابراهيم يگانه"بيان كرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي به هويت معلوم با يك دستگاه تريلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌هاي شرقي كشور را دارد.

وي افزود: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با برپايي تور ايست و بازرسي در محور شيراز-مرودشت، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به يگان انتظامي انتقال دادند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 29 هزار لیتر گازوئيل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه يك نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائي شد.

سرهنگ "يگانه" با اشاره به اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش سوخت مكشوفه، يك ميليارد و 450 ميليون ريال برآورد شده است، اظهار کرد: پليس به صورت كاملا فعال و جهادي با اين پديده شوم برخورد و فعاليت قاچاقچيان فرآورده هاي نفتي و كالا را ناكام خواهد گذاشت

برچسب ها: گازوئیل ، قاچاق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار