سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: با تمام احترامی که برای تیم شاهین قائلم بازی تیم‌های قشقایی و شاهین بوشهر باید با اختلاف چند گل به سود تیم قشقایی به پایان می‏‌رسید.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: داریوش هرمزی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهردر جمع خبرنگاران افزود: شاهین تنها با یک گل از روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد و در روز خوب بازیکنان قشقایی سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه خود را مقصر نخست باخت می‎دانم یک گلایه هم از کمک داور دارم چرا که در یک صحنه باید به سود تیم قشقایی پنالتی می‎گرفت.

هرمزی ادامه داد: تیم قشقایی چندین هفته است که از اشتباه‎های داوری متضرر شده و چنین رویکردی شایسته و در شان تیم قشقایی نیست.

وی اظهار کرد: امروز تیم قشقایی حریف شاهین شد ولی حریف تیم‌داری نشد و درست است که تیم ما از لحاظ مالی فقیر است ولی با این وجود حقیر نیست.

هرمزی افزود: بهترین بازیکن بازی امروز شاهین و قشقایی دروازه‌بان تیم شاهین بود که به عقیده خودم شاخصه‎های حضور در تیم ملی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در ارتباط با درگیری بازیکنان دو تیم گفت: توهین بازیکن حریف منجر به درگیری شد چرا که مکتب بازیکنان ما ایل بزرگ قشقایی است که در آن اخلاق حرف اول را می‌زند.

وی یادآورشد: امروز نیز به طور رسمی استعفای خود را تقدیم مسئولان باشگاه می‌‏کنم شاید دلیل نتیجه نگرفتن تیم با وجود بازی زیبا خود من باشم پس شایسته است دست مسئولان را برای هر انتخابی باز بگذارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار