سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "جهرم" گفت: فردی که با ترفند فروش عمده ورق های ام دی اف در فضای مجازی مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 09 December 2020

تابناک فارس به نقل از برنا: سرهنگ "علی اصغر محمدپور " اظهارداشت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت : شاکی مدعی بود در یکی از شبکه های اجتماعی با یک آگهی درزمینه فروش عمده ورق های ام دی اف مواجه و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون ریال طلب می‌کند .
سرهنگ محمد پور ادامه داد: فرد شاکی نیز مبلغ درخواستی را به ‌حساب آن فرد واریز و پس از آن دیگر جواب تلفن های شاکی را نمی دهد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم افزود: مأموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم خود اقرار و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی گردید، افزود: شهروندان قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به‌ حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت موردنظر،شخص فروشنده و جنس خریداری ‌شده به دست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده‌اند از پرداخت وجه خودداری کنند.
بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار