فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 04 December 2020

محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بسیجیان در راه مبارزه با این بیماری پیشگام بوده و اقدامات مختلفی را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه از ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهری تا تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین خانواده‌ها از جمله اقداماتی بود که بسیج در یک سال گذشته انجام داده است، افزود: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی کمک مومنانه نیز با رویکرد حمایت از خانواده‌های نیازمند در دوران کرونا اقدامی بود که بسیجیان، پای کار بودند.

وی از آغاز اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان زنجان به همت بسیجیان خبر داد و گفت: این طرح به عنوان یک اقدام مطلوب در راستای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن در بین جامعه است. 

سهندی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیجیان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح افراد مبتلا در محلات مختلف شناسایی و به نحوه قرنطینه آنها نظارت می‌شود و همچنین افرادی که نیازمند هستند در دوران قرنطینه کمک‌های مختلف دریافت کنند مورد حمایت بسیجیان قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه این طرح به صورت محله به محله در شهر زنجان اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: هر محله در محدوده پایگاه بسیج قرار خواهد گرفت و اقدامات برنامه‌ریزی لازم توسط پایگاه‌ها انجام می‌شود.

سهندی با بیان اینکه شهر زنجان به چهار منطقه تقسیم شده است، بیان کرد: در هر منطقه متناسب با ظرفیت‌های موجود از توان بسیجیان برای اجرای طرح استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار