راه‌اندازی کارخانه تولید قطعات و تجهیزات خودرو در جهرم
کد خبر: ۹۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 03 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: پیام فخرو اظهار داشت: به منظور توسعه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم، جلسه‌ای مشترک با دعوت از صنعتگر خوش سابقه بومی-ملی با حضور معاون وزیر صمت و ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

او با بیان اینکه در این دیدار درخصوص پروژه‌های مختلف و متنوعی با مشارکت ایدرو بحث و تبادل نظر شد، افزود: در نتیجه احداث واحد تولید «کارخانه فولاد آلیاژی» که مواد اولیه برخی از قطعات خودرو سازی و ماشین آلات صنعتی و تجهیزات کشور است مورد توافق و تفاهم کلی قرار گرفت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم بیان کرد: علاوه بر آن مقرر شد کارگروهی از متخصصان شرکت‌های بزرگ خودرو ساز کشور برای امکان سنجی تولید قطعات خودرو در منطقه ویژه اقتصادی جهرم تشکیل شود تا با مشارکت بخش خصوصی و ایدرو کارخانجات تولید قطعات و تجهیزات مهم خودرو در کشور، در این منطقه مهم و کلیدی کشور احداث و راه اندازی شود.

فخرو با اشاره به مذاکرات لازم جهت جذب و مشارکت با سایر سرمایه گذاران بزرگ جهرمی کشور در عرصه‌های مختلف، گفت: این امر که در مسیر توسعه و اشتغال پایدار شهرستان بسیار مهم و موثر است با حمایت نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

او تصریح کرد: به زودی از ثمرات ارزشمند این مشارکت و سرمایه گذاری‌ها که موجب رونق، اشتغال و توسعه شهرستان خواهد شد بهره‌مند خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار