مدیر کل اقتصاد و دارایی استان فارس اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده امکان داد و ستد سهام عدالت برای سهامداران استان فارس که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و جزو سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس به شمار می روند فراهم شده است.
کد خبر: ۹۲۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 03 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:بابک دایی روز پنجشنبه با بیان اینکه از ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۳۸۸ سهام‌دار سهام عدالت استان فارس، یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۸۰۵ نفر روش مدیریت مستقیم را برگزیده اند افزود: ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۵۸۳ نفر نیز در این استان روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کردند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان فارس از سهامداران خواست تا در سامانه سجام کار احراز هویت خود را انجام دهند و افزود: بیش از ۲ میلیون نفر از مردم فارس که دارای سهام عدالت هستند تاکنون احراز هویت نشده‌اند.

آزاد سازی سهام عدالت در نهم دی ماه ۱۳۹۸ به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است .

در روش مستقیم آزاد سازی سهام عدالت و سهامداری، مالکیت و مدیریت سهام عدالت بدون هیچ گونه واسطه به خود فرد سهام دار منتقل می شود. در این روش مستقیم مسئولیت مدیریت، حفظ و نگهداری از سهام بر عهده خود سهامدار است.

مانند هر شخص عادی دیگری که در بورس فعالیت می کند سهامداران در این روش هم باید در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) احراز هویت شوند و ثبت نام کنند.

در صورت انتخاب روش غیر مستقیم برای آزاد سازی سهام عدالت مالکیت و مدیریت این سهام به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار خواهد شد. در این صورت فرد نمی تواند شخصاً سهم های موجود در بسته سهام عدالت را به فروش برساند.



برچسب ها: سهام عدالت ، بورس ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار