رئیس هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که امسال شرکت‌های حمل و نقلی در فارس ۸۹ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل زا ایسنا:محمدمهدی عبداللهی، چهارشنبه ۱۲ آذر به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون با پرداخت ۶۵ درصد از کل تسهیلات درخواستی شرکت‌های حمل و نقل فعال در استان فارس، موافقت و این امر منجر به پرداخت ۸۹ میلیارد تومان به متقاضیان شده است.

عبداللهی با یادآوری اینکه، تسهیلات یاد شده در قالب حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، پیش‌بینی شده بود، گفت: بررسی سایر درخواست‌های مرتبط با تسهیلات کرونایی، در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه آمار ارائه شده مربوط به ابتدای سال تا ۱۱ آذرماه است، گفت: از این میزان تسهیلات ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شرکت‌های مسافربری و ۳۰۰ میلیون تومان به شرکت‌های هواپیمایی، پرداخت شده است.

عبداللهی با بیان اینکه متوسط پرداخت تسهیلات به متقاضیان در کشور ۵۵ درصد است، گفت: در استان فارس تاکنون به ۶۵ درصد از کل متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس به لحاظ تعداد متقاضیان ثبت نام شده و مبلغ تسهیلات پرداختی، پس از استان تهران، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار