غلامرضا کریم آقائی گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد جابجا نکردن مسافران دارای تست کرونای مثبت و با هدف تسریع در قطع زنجیره انتقال ویروس، هرگونه جا به جایی مسافر مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوایی ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا کریم آقائی گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد جابجا نکردن مسافران دارای تست کرونای مثبت و با هدف تسریع در قطع زنجیره انتقال ویروس، هرگونه جا به جایی مسافر مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوایی ممنوع است.

وی افزود: همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و دفاتر فروش بلیت هواپیما به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل هستند بنابراین در زمان فروش بلیت از وضعیت افراد استعلام گرفته شده و در صورت ابتلا مسافر به ویروس کرونا، بلیت صادر نمی‌شود.

کریم آقائی اظهارداشت: در زمان حضور مسافر در فرودگاه نیز وضعیت ابتلا از طریق سامانه مذکور مجددا بررسی می‌شود و در صورت ابتلا مسافر به ویروس کرونا کارت‌پرواز ارائه نمی‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تاکید کرد: مسافرانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و نام آن‌ها در سامانه نیز درج شده است پس از اطمینان از بهبودی کامل و تنها با ارائه تست منفی کرونا می‌توانند برای تهیه بلیت اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار