رئیس پلیس استان فارس اعلام کرد که ماموران امنیت اقتصادی در بازرسی از یک تانکر، بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۹۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 01 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۱ آذر در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۴۹۴ کیلو تریاک که به صورت حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شد.

مقام ارشد انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در استان فارس ۳۸ هزار و ۵۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: طی این مدت ۹۲۰ دستگاه وسایط نقلیه توقیف و ۸ هزار متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش، معتاد، اسکورت و ... دستگیر شده‌اند.

حبیبی با بیان اینکه در سال جاری در سطح استان فارس، ۶۵ باند مواد مخدر منهدم شده است، گفت: کشف ۳۴۶ هزار و ۷۱۴ عدد قرص‌ و همچنین ۷۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز از دیگر نتایج عمکرد پلیس است.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار