مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: به دنبال توافق كانون انجمن های صنفی رانندگان كالا، اتحادیه شركت های تعاونی كالا و كانون شركت های حمل و نقل كالای این استان، كرایه كامیون برای حمل كالای برون شهری 20 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 01 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا سیاهپور، افزود: افزایش كرایه كامیون در تمام استان های كشور بین 10 تا 20 درصد بوده كه در فارس و چند استان دیگر كه طی چهارسال گذشته هیچگونه افزایش كرایه ای نداشته اند 20 درصد افزایش را شاهد هستیم.
طی روزهای اخیر رانندگان كامیون های حمل و نقل كالا و همچنین رانندگان تانكرهای حامل سوخت در اعتراض به پایین بوده كرایه بار دست از كار كشیدند كه این امر سبب بروز اختلال حمل و نقل كالا و انتقال بنزین به جایگاه های عرضه سوخت شد.
روسای كانون انجمن های صنفی رانندگان، شركت های حمل و نقل كالا و اتحادیه شركت های تعاونی كالای استان فارس پنجشنبه در بیانیه مشتركی اعلام كردند: در پی درخواست رانندگان حمل كالای برون شهری و در راستای رسیدگی به مشكلات آنان، با جلب نظر مسئولان دستگاه های اجرایی ذی ربط، افزایش 20 درصدی كرایه های حمل از یكم خردادماه 97 به مرحله اجرا درآمده است.
این بیانیه افزوده است:تشكل های صنفی رانندگان اتحادیه شركت های تعاونی وكانون شركت های حمل و نقل برای حل سایر مشكلات و درخواست های رانندگان پیگیری های لازم را به طور جدی بعمل می آورند.
در ادامه این بیانیه از رانندگان خواسته شده با فوریت به كار خود ادامه دهند و با جابه جایی محموله های كالا و مایحتاج عمومی در عرصه خدمتگزاری به مردم كوشا و ساعی باشند.
همچنین این بیانیه افزوده است: تشكل های صنفی رانندگان و اتحادیه های رانندگی و تعاونی ها هر گونه اعتصاب و عدم حمل كالا را محكوم می كنند و از همه رانندگان می خواهند تا با ادامه فعالیت و واگذاری پیگیری امور به انجمن های صنفی به كار رانندگی ادامه دهند.
این بیانیه به امضای ابراهیم رحیمی، رئیس كانون انجمن های صنفی رانندگان كالای استان فارس، ضرغام زره پوش، رئیس اتحادیه شركت های تعاونی كالای فارس و محمد حسین انصاری، رئیس كانون شركت های حمل و نقل كالای این استان انتشار یافت.
عضو انجمن صنفی تانكرداران استان فارس، چهارشنبه به ایرنا گفت: یكی از خواسته های رانندگان تانكرهای حامل سوخت بحث افزایش قیمت حمل و نقل است چرا كه از سال 93 تاكنون هیچ افزایش قیمتی در این بخش اتفاق نیافتاده است.
مسعود رضازادگان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت ها، ادامه فعالیت تانكرداران با كرایه فعلی ممكن نیست و چون پیگیری ها و تقاضاهای مكرر ما مبنی بر افزایش كرایه بدون پاسخ ماند ناگزیر فعالیت خود را متوقف كردیم.
وی بیان كرد:با توجه به حضورمسئولان در بین رانندگان و قول مساعدی كه برای پیگیری و حل این مشكل دادند ما آمادگی داریم كه سوخت مورد نیاز جایگاه های سوخت را تامین كنیم.
6122 /1876


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار