دهقانی گفت: جاده‌های فارس به دلیل بارندگی لغزنده هستند، اما تردد به صورت روان و عادی در جریان است.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 28 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس درباره وضعیت راه‌های استان فارس، اظهار کرد: جاده‌ها لغزنده هستند و در اکثر محور‌های مواصلاتی استان بویژه محور‌های شمالی بارندگی وجود دارد، اما تا الان مشکلی به علت تردد خودرو‌ها به وجود نیامده و عوامل پلیس و راهداری در سطح راه‌ها و نقاط برفگیر حضور دارند.

او ادامه داد: جاده‌های استان فارس باز و تردد به صورت روان و عادی در جریان است، ولی به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در جاده‌ها کاهش تردد وجود دارد.

عبدالهاشم دهقانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی، شیوع بیماری کرونا و شرایط جوی، تصریح کرد: شهروندان از سفر‌های جاده‌ای و غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس به رانندگانی که به الزام باید برای تامین ضروریات مردم در جاده‌ها تردد کنند، توصیه کرد: مقررات و اصول ایمنی را رعایت کنند، وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز، انحراف به چپ و حرکت در مسیر‌های مخالف خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او افزود: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و تغییر سریع شرایط جوی به توصیه‌ها و هشدار‌های عوامل پلیس و راهداری مستقر در طول مسیر توجه کافی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار