۳۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های فارس بستری هستند.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 26 November 2020

تابناک فارس به نقل از  صدا و سیما:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افزایش موارد نمونه گیری به ۴۸۲هزار و ۶۸۶ مورد از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبر داد و گفت: با بررسی نمونه‌های انجام شده، تاکنون ۱۱۸هزار و ۶۳۶ بیمار مثبت قطعی در استان فارس شناسایی شده است.
دکتر سید روح الله حسینی افزود: در حال حاضر دو هزار و ۲۷۶ بیمار مشکوک علامت دار و یا مثبت در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۶۸ بیمار در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
وی با ابراز تاسف از جان باختن ۴۷ دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در فارس افزود: تعداد جان باختگان کروناویروس در فارس به دو هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.
به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه، از ابتدای شیوع این بیماری، ۱۲۶ هزار و ۶۲۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
دکتر حسینی با اشاره به محدودیت‌هایی که از ابتدای هفته در کشور و استان آغاز شده است، از مردم خواست تا با پایبندی به این محدودیت ها، زمینه بهبودی شرایط کنونی و کاهش آمار‌های ابتلا و جان باختن عزیزانشان را فراهم آورند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن تاکید بر استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی در این روز‌های محدودیت را یک توصیه جدی خواند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار