نماینده آباده بیان کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بزودی در راستای حمایت از تولید در محل کمیسیون ویژه تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 26 November 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: این نشست با موضوع ارائه گزارش و بررسی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با حضور دین‌پرست قائم مقام ستاد تسهیل، زالی دبیر ستاد تسهیل، عمرانی معاون اعتبارات بانک مرکزی و روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: بعد از بحث و بررسی مقرر شد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گزارش مکتوبی را از عملکرد قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر به تفکیک مواد و دستگاه‌ها و ارزیابی عملکرد آنها به کمیسیون ویژه ارائه کند.
 
زارع تصریح کرد: همچنین به منظور بررسی عملکرد و چگونگی اعتلای حمایت نظام بانکی از جهش تولید و رفع موانع آن، جلسه‌ای با حضور وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، بانک‌های عامل و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شود.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بزودی در راستای حمایت از تولید در محل کمیسیون ویژه تشکیل خواهد شد.
 
نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان ارسال لایحه بودجه سال 1400 توسط دولت به مجلس، مقرر شد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موارد پیشنهادی خود را در قالب بسته جهش تولید، حداکثر تا روز شنبه 15 آذر ماه به کمیسیون ارسال کند و در کنار آن هم اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی هم پیشنهادات خود را ارائه کنند.
 
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد: همچنین در این نشست مقرر شد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن پیگیری مواردی همچون فعالسازی واحدهای راکد تولیدی، تعیین تکلیف مجوزهایی که در حوزه‌های مختلف صادر شده و عملیاتی نشده، تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی و واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها، گزارشی را در این مورد به کمیسیون ویژه جهش تولید ارائه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار