شفیعیان گفت:تاکید بر ممنوعیت تردد خودروها با پلاک های غیربومی به شهرستان جهرم، بیان کرد: خودروها باید جهت ترددهای اضطراری برون شهری، صرفا از مسیر کمربندی عبور کرده و اجازه ورود و تردد در سطح شهر را ندارند.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 22 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲ آذر) در جلسه هماهنگی اجرای طرح محدودیت تردد در جاده های برون شهری و درون شهری با اظهار اینکه زمان اجرای طرح منوط به تغییر وضعیت شهرستان بوده است، گفت: این طرح در صورت عدم نتیجه گیری طرح تمدید می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: همچنین از شهروندان می خواهیم در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی با تاکید بر ممنوعیت تردد خودروها با پلاک های غیربومی به شهرستان جهرم، بیان کرد: خودروها باید جهت ترددهای اضطراری برون شهری، صرفا از مسیر کمربندی عبور کرده و اجازه ورود و تردد در سطح شهر را ندارند.

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: همچنین جهت اعمال محدودیت درون شهری دوربین های پایش تصویری سطح شهر به کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی می آیند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به جریمه خودروها در صورت تخلف و عدم رعایت محدودیت های کرونایی، تصریح کرد: در طرح محدودیت تردد به محض اعمال جریمه مراتب از طریق تلفن همراه به فرد متخلف اعلام و در صورت تردد و حضور در شهر هر ۲۴ ساعت یکبار اعمال قانون می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار