معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از فوت یک بیمار آقا در روز گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به 125 نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 22 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر در حالی روز گذشته از مرز 9 هزار نفر گذشت که آغاز مرحله جدید طرح محدودیت های کرونایی در این 2 شهرستان به اجرا در آمد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: مرکز تشخیص مولکولی کووید19 شهرستان جهرم روز شنبه اول آذرماه تعداد 177 بیمار جدید را شناسایی کرد که در مجموع تا کنون 9هزار و 151 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم شناسایی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 300 نمونه از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون در مجموع 19 هزار و 140 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه با تلاش کادر درمان تاکنون حجم وسیعی از بیماران مداوا شده اند، خاطرنشان کرد: تعداد 6 هزار و 579 بیمار در شهرستان های جهرم و خفر به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

وی همچنین به شمار بیماران حاضر در قرنطینه نیز اشاره کرد که تعداد آنها 2 هزار و 572 نفر بوده و روزانه به تعداد آنها افزوده می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از فوت یک بیمار آقا در روز گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به 125 نفر رسیده است.

 

ارجمند از بستری بودن 171 نفر در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این بیماران در حال سپری کردن طول درمان خود هستند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار، 156 نفر در بخش های عمومی بیمارستان و 15 بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری بوده و طول درمان خود را سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد 27 بیمار در روز گذشته از بیمارستان پیمانیه ترخیص شده اند، گفت: همچنین تعداد 17 بیمار نیز به جمع بستری های بخش کرونا افزوده شده اند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار