سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از شناسایی ۵۳ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد
کد خبر: ۹۱۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 21 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت بستری ۵۳ نفر است، اظهار کرد: از این تعداد، ۳۱ نفر در لارستان، ۶ مورد اوز و ۱۶ نفر در خنج بوده اند.

او ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۳ هزار و ۴۰۹ مورد است.

اسروش تصریح کرد: ۹ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) نیز در بخش کرونا بستری هستند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: موارد بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش در این لحظه ۳۷ مورد است که از این بین ۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، اضافه کرد: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا جمعه ۳۰ آبان ماه، به ۱۲۹ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است و ۲ هزار و ۱۲۶ نفر جان خود را دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار