نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامیخاطرنشان کرد: دست‌های پشت پرده‌ای در بازار مسکن وجود دارند که به دنبال ایجاد تلاطم در بازار و کسب سود از این وضعیت است، من معتقدم که در فعالیت اقتصادی نباید چشممان به اتفاقات خارج از کشور از جمله لغو تحریم‌ها باشد.
کد خبر: ۹۱۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 19 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علیرضا پاک‌فطرت پنجشنبه 29 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به آینده بازار مسکن و تأثیر روند کاهشی بازار ارز بر حوزه مسکن، گفت: با کاهش قیمت دلار، بازارهای اقتصادی مانند بازار مسکن به سرعت تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، اما این مسئله در میان‌مدت و بلندمدت اثرگذار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت مسکن با این وضعیت، روند کاهشی خواهد داشت، زیرا با کاهش نرخ ارز، قیمت بازارهای اقتصادی تأثیرگذار مانند سکه و طلا نیز نزولی خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: دست‌های پشت پرده‌ای در بازار مسکن وجود دارند که به دنبال ایجاد تلاطم در بازار و کسب سود از این وضعیت است، من معتقدم که در فعالیت اقتصادی نباید چشممان به اتفاقات خارج از کشور از جمله لغو تحریم‌ها باشد.

پاک‌فطرت ابراز امیدواری از اینکه دولت خود عاملی برای مقابله با کاهش قیمت دلار نباشد، از این رو دولت باید به گونه‌ای اقدام و برنامه‌ریزی کند تا بازارهای اقتصادی به سمت ثبات هدایت شوند، این مسئله به نفع مصرف‌کننده و تولیدکننده خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: به طور حتم بهترین راه‌کار برای بهبود وضعیت بازار مسکن، افزایش میزان ساخت و ساز در کشور است، گسترش تولید مسکن زمینه را برای تعدیل کردن قیمت‌ها فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار