معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به استناد آمار تعداد بیماران، شمار افراد بستری و تحت مراقبت ویژه در فارس، وضعیت ۳۱ شهرستان در این استان را قرمز دانست.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 18 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:دکتر عبدالرسول همتی بیان کرد: طبق آخرین آمارهای موجود از روزهای گذشته، ۳۱ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت هشدار و یک شهرستان در وضعیت احتیاط قرار دارد.

او ادامه داد: طی روزهای گذشته تاکنون شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و همچنین مرگ و میر هستیم اما در عین حال آمار فوتی‌های کرونایی فارس در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز امیدواری از اینکه محدودیت‌های پیش رو به بهبود و کنترل این بیماری در سطح جامعه کمک کند، گفت: تعداد صنوف زیاد است و ما تنها ٣٧٠ بازرس محیط داریم که بزای بازرسی‌های بیشتر همخوانی ندارد.

همتی تصریح کرد: منکر تخلف از سوی برخی صنوف در تعطیلی ساعت ۱۸ نیستیم اما روزانه ١٠٠ مورد از اماکن و صنوف متخلف در استان فارس پلمب می‌شود.

معاون علوم پزشکی شیراز همچنین از پذیرش بیماران کرونایی در برخی بیمارستان‌های خصوصی این کلانشهر خبر داد و گفت: بیمارستان‌های بعثت، پیوند اعضا، اردیبشهت، مرکزی و دنا با هماهنگی بیمارستان علی اصغر، اقدام به پذیرش بیماران کرونایی می‌کنند.

همتی از شهروندان استان فارس درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلف از دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، مراتب را طی تماس با شماره تلفن ۱۹۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار