با وجود تداوم شرایط کرونایی ،اعمال محدودیت‌های بسیار و تاکید به مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها،روزانه برنامه‌ها و گردهمایی‌هایی در مرکز استان فارس برگزار می‌شود که برگزارکنندگان آن خود مدیران هستند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 18 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:با وجود تداوم شرایط کرونایی ،اعمال محدودیت‌های بسیار و تاکید به مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها،روزانه برنامه‌ها و گردهمایی‌هایی در مرکز استان فارس برگزار می‌شود که برگزارکنندگان آن خود مدیران هستند.

هر روزه اطلاعیه‌ها و اخطارهای زیادی از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه وخیم شدن شرایط کرونایی در جامعه منتشر می‌شود و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی مراسم غیرضروری را تعطیل کرده اند اما برخی ارگان‌ها هنوز به رویه گذشته خود ادامه می دهند و آیین های غیرضروری و تبلیغاتی با افراد پرشمار را رسالت خود می دانند.

کلنگ زنی یک ساختمان ،کتابخانه و یک پروژه عمرانی ،بهره‌برداری از یک پل و چپگرد و نشست خبری،از جمله مراسم هایی است که در هفته جاری در شیراز با حضور پرتعداد افراد و راه‌اندازی کارناوال در این کلانشهر که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد برگزار شد که قطعا بدون برگزاری مراسم و آیینی هم می توان یک تقاطع را به بهره برداری رساند و یا عملیات اجرایی یک پروژه را آغاز کرد.

نکته جالب توجه اینکه اغلب ارگان هایی که هنوز به برگزاری اینگونه آیین ها اصرار دارند در دعوتنامه ها جمله "با رعایت پروتکل‌های بهداشتی" را درج می کنند اما در واقع تجمعی را راه اندازی می‌کنند که در این شرایط خطرناک، پروتکل ها را فراری می دهد.

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۹۹ مدیریت شهری شیراز با برگزاری آیین رسمی افتتاح و با حضور جمعیت بسیار و سخنرانان متعدد اقدام به افتتاح یک چپگرد (نوعی راه است برای عبور و مرور ماشین) به نام دلگشا در حوالی میدان گلستان این کلانشهر کرد.

شنبه ۲۴ آبانماه نیز پروژه‌های متعدد در شهر جدید صدرا کلنگ زنی و یک مرکز فرهنگی نیز با حضور جمعیت زیادی افتتاح شد و در این آیین افراد بسیاری با استفاده از خودرو از این پروژه روبان چینی به محل طرحی دیگر منتقل می شدند و در آخر نیز حدود ۱۰۰ نفر در یک فضای سربسته در شهر جدید صدرا ساعت ها به سخنرانی مدیران گوش فرا دادند.

هر روزه با وجود کرونا از این دست آیین ها در مرکز استان فارس برگزار می شود که اغلب نیز جنبه تبلیغاتی دارد و می توان بدون حضور افراد هم این پروژه ها را افتتاح و یا طرحی را کلنگ زنی کرد که هم خدمتی به مردم ارایه می شود و هم زمینه برای انتقال ویروس کرونا فراهم نمی شود.

رعایت شیوه نامه های بهداشتی را همگان باید در نظر داشته باشند و کسانی که رطب می خورند خود نباید منع کننده مردم از خوردن این میوه شیرین باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فقط جای تاسف داره که اولین کسانی که باید کتعهد به رعایت باشند بیشترین بی توجهی را دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار