مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بازرسان این سازمان طی روزهای اخیر دو انبار بزرگ احتکار مواد غذایی در شیراز را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 18 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) دو انبار بزرگ احتکار مواد غذایی در شهر شیراز کشف شد.

غلامرضا سالاری با بیان اینکه این دو انبار در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده بودند، ادامه داد: مقادیر زیادی ارزاق عمومی و کالا‌هایی که در بازار دچارکمبود در عرضه هستند در این انبار‌ها دپو شده که بررسی‌های اولیه حاکی از احتکار به قصد سودجویی و اخلال در بازار است.

او، بیش از سه تن برنج، ده‌ها قلم کالای بهداشتی و مواد غذایی را بخشی از اقلام کشف شده برشمرد و افزود: در حال حاضر انبار‌های مکشوفه پلمپ و برای مالکان آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل شده که با صدور رای پرونده این متخلفان، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از احتکار کالا، موارد را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش داده تا نسبت به برخورد با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار