ده هزار برنامه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 17 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده سپاه فجر استان در نشست آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج در سطح استان هزار و ۱۲۴ برنامه در استان اجرا می‌شود که مهمترین آن برنامه‌هایی در حوزه سلامت و درمان است.
سردار بوعلی افزود: در بخش بهداشت، درمان و سلامت با هماهنگی مراکز درمانی در طرح شهید سلیمانی، استان فارس به ۶۰۰ قسمت تقسیم و به هر قسمت خدماتی نظیر بیماریابی، غربالگری و مراقبت از بیماران ارائه می‌شود.
وی با بیان این که در حوزه عمرانی و اقتصاد، ۴ قرارگاه، ساخت طرح‌هایی را آغاز خواهند کرد ادامه داد: با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی با مأموریت در ۶ دهستان محروم، ۱۷ طرح کانال کشاورزی، استخر آب، پل روستایی، ساخت مدرسه، خانه عالم و احیای قنوات با ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار اجرا خواهد شد.
سردار بوعلی، گفت: قرارگاه بسیج سازندگی بیش از ۹۵ طرح با ۱۵ میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار در حوزه اشتغالزایی را آغاز خواهد کرد که با اجرای آن‌ها زمینه استغال ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.
وی افزود: قرارگاه شهید اسکندری هم که در ۱۵ محله محروم شیراز فعالیت دارد، هزار طرح ساماندهی محلات، مکان‌های ورزشی و کارگاه‌های تولیدی و پرداخت تسهیلات را اجرا خواهد کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آزادسازی زندانیان، راه اندازی پویش‌های متعدد، نشست‌های روشنگری به صورت مجازی، برگزاری یادواره شهدا به صورت محله محوری، ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار کرونایی، اجرای واکسیناسیون در قالب کلینیک دامپزشکی سیار، رزمایش هوشمند سازی کشاورزی و رونمایی از نظام جامعه خدمات بسیجیان از دیگر برنامه‌های سپاه فجر در هفته بسیج است.
سردار بوعلی گفت: سپاه فجر بیش از ٢ میلیون و سیصد بسته معیشتی، هزاران بسته بهداشتی و بیش از ١٠٠ هزار بسته نوشت ابزار را در دو مرحله توزیع بین آسیب دیذگان کرونایی توزیع کرد.

برچسب ها: برنامه ، هفته بسیج ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار