معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بحرانی خواندن وضعیت تخت‌های بیمارستانی، گفت: کمبود تخت برای پذیرش بیماران کووید ۱۹ بسیار بسیاری جدی است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۳۸۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 15 November 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری نسبت به جان باختن ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ابراز تأسف کرد و گفت: با افزوده شدن این تعداد، آمار جان باختگان کروناویروس در فارس به هزار و ۹۵۰ نفر افزایش یافت.
 
وی در ادامه با اشاره به ثبت ۴۳۰ هزار و ۶۸۲ مورد نمونه گیری از ابتدای شیوع بیماری در استان تا امروز، بیست و پنجم آبان، افزود: با بررسی نمونه گیری های انجام شده، ۱۱۷ هزار و ۶۸۷ مورد مثبت قطعی تاکنون شناسایی شده است.
 
او با بحرانی خواندن وضعیت تخت‌های بیمارستانی، گفت: کمبود تخت برای پذیرش بیماران کووید ۱۹ بسیار بسیاری جدی است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۳۸۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده است.
 
معاون درمان دانشگاه آمار بیماران مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس را که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، هزار و ۹۸۷ بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۳۳۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
اکبری آمار بهبودیافتگان این بیماری را نیز از ابتدای شیوع تاکنون، ۱۰۱ هزار و ۱۷۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این افراد با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خالنگی خارج شده‌اند.
 
وی، حمایت مردم در شرایط کنونی از مدافعان سلامت، با رعایت پروتکل بهداشتی، نقش مؤثری در برون رفت از این بحران داشته و لازم است مردم بیش از پیش نسبت به رعایت اصول مهمی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها، دقت نظر داشته باشند.
برچسب ها: کرونا ، فارس ، پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار