رئیس اتحادیه مشاورین املاک شیراز گفت: دریافت مالیات‌های سنگین از سوی اداره کل دارایی به ویژه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاورین املاک را به تعطیلی کشانده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 15 November 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد قاسم تابنده ماه با اشاره به دریافت مالیات سنگین از مشاورین املاک، اظهار داشت: پرداخت اجاره بهاء سنگین، پرداخت حقوق کارکنان با هزینه‌های زیاد و نیز تعطیلی بعد ازساعت ۱۸ از دیگر معضلات و مواردی که مشاورین املاک را با چالش جدی روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط سختی بر مشاورین املاک تحمیل شده، اما هرگز خدشه‌ای به ارائه خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشده است، افزود: در چنین وضعیتی، اتحادیه مشاورین املاک از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده رسیدگی به شکایات شهروندان است و پس از بررسی در مدت سه ماه رأی مقتضی از طریق مرکز اجرای احکام دادگستری صادر و ابلاغ می شود.

وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت پرداخت مالیات توسط این قشر و کاهش مقدار آن از سوی دستگاه های مربوطه شد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک بیان داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۳۲۲۸۵۲۰۱ الی ۴ و یا به مرکز داوری ۳۲۳۵۰۵۰۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

تابنده ماه اضافه کرد: براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا تمامی مشاورین املاک تا ساعت ۱۸ آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی ابراز داشت: اتحادیه مشاورین املاک علاوه بر شیراز دارای دو شعبه در شهر جدید صدرا و بخش خان زنیان بوده که مشغول خدمات رسانی هستند و نیز مرکز داوری یا دادگاه خصوصی که زیر نظر کانون داوران استان فارس و نیز معاونت پیشگیری از جرم است، در حال رسیدگی به شکایات فروشندگان، خریداران، مؤجران و مستأجران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار