فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که به بهانه فروش خودروهای صفر کیلومتر اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند در شهرستان فیروزآباد کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 15 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایمنا:رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی با درج آگهی در یکی از سایت‌های خرید و فروش کالا مبنی بر فروش خودروهای صفر کیلومتر، موضوع به صورت وی‌ژه در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده و شبانه روزی متهم مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فیروزآباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری از ۲۰ شهروند به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتراف کرد، متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان باید در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار